Minden, ami ÉKSZER
Legújabb hírek, érdekességek az Ékszerek Világából
Gyakori kérdések
Hogyan tudok rendelni?
Weboldalunkon leadhatja a rendelését, amelyet azonnal feldolgozunk. Tegye a kosarába a kiválasztott termékeket, majd a szállítási cím megadása után véglegesítse a rendelést. A rendelésről visszaigazoló emailt vagy sms-t fog kapni. Ha nem kapott ilyen visszaigazolást, akkor a rendelése nincs véglegesítve, kérjük vegye fel a kapcsolatot a kollegáinkkal a 06 1 435 99 59-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu
Hogyan tudom kicserélni az ékszert, méretprobléma miatt?
A csomag kézhezvételét követő 30 napig kérheti az ékszer cseréjét méretprobléma miatt, vagy ha meggondolta magát. Higiéniai okokból csak olyan ékszert tudunk kicserélni, amelyet még ne hordott (a gyűrű esetében a felpróbálás nem minősül viselésnek). Küldje vissza részünkre, a visszaküldő nyomtatványon jelölje meg a visszaküldés okát (nem megfelelő méret), a megjegyzéshez pedig írja le, milyen méretet szeretne. Ingyenesen kicseréljük és DPD futárszolgálattal kiküldjük a csere ékszert díjmentesen.
Rendelhetek telefonon is?
Rendelését telefonon is leadhatja. Kollegáink szívesen segítenek méretet és ékszert választani, információval szolgálnak parfüm illatokkal és egyéb termékekkel kapcsolatosab. Várjuk a hívását a 06 1 435 99 59-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu
Hogyan tudom a megrendelésem nyomon követni?
Ha érdeklődni szeretne csomagja hollétéről, kapcsolatba léphet a futárszolgálattal a (06 1) 501 6200 telefonszámon, vagy írja be csomagkövetési számát az XXXXX helyére, és írja be a böngészőjébe ezt a weboldal címet: https://www.dpdgroup.com/hu/mydpd/my-parcels/incoming .
Minden ékszerhez jár eredetiséget igazoló kártya?
Minden drágaköves ékszerünk tanúsító kártyával érkezik, amely igazolja a drágakő karátszámát, származási helyét és méretét. Cirkónia kristály és valódi gyöngy ékszerekhez nem lehetséges tanúsító kártyát kérni a hatóságoktól, mert hivtalból csak drága- és féldrága köveket lehet engedélyeztetni.
Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket, készpénzben vagy bankkártyával is lehetséges?
Megrendelését a rendelés leadásakor kifizetheti bankkártyával biztonságosan a SimplePay szolgáltatáson keresztül, vagy választhatja az Utánvétes fizetést is. Ebben az esetben a csomagját csak kézhez vételkor kell kifizetnie. A DPD futároknál van bankkártya terminális, tehát fizethet bankkártyával vagy akár készpénzzel is a futárnál.
Milyen méretű kő van az ékszerben?
Minden ékszerünk más és más méretű követ tartalmaz. Pontosan feltüntetjük a karátszámot és az ékszer súlyát a termékodalon, ahol fotókat és sok esetben videót is talál az ékszerről. Bővebb információért keresse fel ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben, készséggel álunk rendelkezésére.
Lemondhatom a rendelésemet?
Rendelését indoklás nélkül lemondhatja a 06 1 435 99 59-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu. Sokan a lemondás helyett későbbre dőzítik a rendelést, akár 30 napos késleltetést is kérhet.
Szeretném későbbre időzíteni a rendelésemet
Ha csomagjának szállítási dátumát nem időzíteti, akkor a megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül érkezik meg az Ön részére. Ha szeretné időzíteni, válassza ki a dátumot a Kosár oldalon még a szállítási cím megadása előtt, vagy írja be a Megjegyzés rovatba, hogy mikorra kéri. Ha a megrendelés leadása után határoz úgy, hogy csomagját mégis későbbre kéri, kérjük jelezze kollegáinknak a 06 1 435 99 59-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu
Emailt kaptam, hogy a csomagom úton van, a DPD-nél mégis azt írják, hogy még nem adták át a csomagot.
Termékeit a megrendelés véglegesítése után azonnal elkzedjük csomagolni, majd átadjuk a DPD futárszolgálatnak, erről email értesítést küldünk a nyomon követési adatokkal. A csomag a DPD rendszerébe csak néhány óra múlva jelenik meg. Ha az email értesítést követő napon sem látja csomagját a DPD nyomkövetési oldalán, vegye fel velünk a kapcsolatot a kérjük vegye fel a kapcsolatot a (06 1) 501 6200 -es telefonszámon.