Rubin: A drágakövek drágaköve
Általános tudnivalók a rubinról
Premium flavor Easter’s Candy
01
A rubin neve
02
Mi a rubin?
03
A rubin keménysége
04
A rubin felhasználása

A rubin adatai
Features Speacial

Korund család
Mohs skála keménység: 9
Kémiai formula: Al2O3
Vörös szín
Törésmutató: 1,768 - 1,772
Összetétel: Alumínium-oxid
A rubin legenda Burmából
A legenda
Mágikus eredetű rubinok

A rubin történelme

Több, mint 2500 éve..
Szerte a világon számos civilizáció említi meg a rubint, még a Biblia is, bár a legújabb kutatások kimutatták, hogy szinte minden piros követ rubinnak neveztek korábban, pedig valójában nem mind volt az.

A középkor érdekessége
"Ha egy ember rubinjával megérintette földje négy sarkát, akkor házát, szőlőjét és gyümölcsösét megvédik a villámok, a viharok és a rossz termés ellen."

Napjaink döbbenetes számai
Ez nagyban növelte az aukciós rekordot, amelyet a Graff Ruby (szintén burmai rubin) 8,6 millió dolláros eladása jelentett addig.
Erre figyeljen, ha rubint választ!
Testimonial
Fontos tudnivalók:
Rubin: A drágakövek drágaköve
Ha Ön egy ilyen drágakővel készített ékszert választ magának biztos, hogy a figyelem középpontjába kerül.
Mi ebben segítünk is, csak annyi a dolga, hogy kattintson a lent található "Irány a bolt" gombra, és találja meg a legjobban tetsző rubin ékszert a webshopunkból!
100% elégedettségi garancia
Gyakori kérdések
Hogyan tudok rendelni?
Weboldalunkon leadhatja a rendelését, amelyet azonnal feldolgozunk. Tegye a kosarába a kiválasztott termékeket, majd a szállítási cím megadása után véglegesítse a rendelést. A rendelésről visszaigazoló emailt vagy sms-t fog kapni. Ha nem kapott ilyen visszaigazolást, akkor a rendelése nincs véglegesítve, kérjük vegye fel a kapcsolatot a kollegáinkkal a 06 1 435 9959-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu
Hogyan tudom kicserélni az ékszert, méretprobléma miatt?
A csomag kézhezvételét követő 30 napig kérheti az ékszer cseréjét méretprobléma miatt, vagy ha meggondolta magát. Higiéniai okokból csak olyan ékszert tudunk kicserélni, amelyet még ne hordott (a gyűrű esetében a felpróbálás nem minősül viselésnek). Küldje vissza részünkre, a visszaküldő nyomtatványon jelölje meg a visszaküldés okát (nem megfelelő méret), a megjegyzéshez pedig írja le, milyen méretet szeretne. Ingyenesen kicseréljük és GLS futárszolgálattal kiküldjük a csere ékszert díjmentesen.
Rendelhetek telefonon is?
Rendelését telefonon is leadhatja. Kollegáink szívesen segítenek méretet és ékszert választani, információval szolgálnak parfüm illatokkal és egyéb termékekkel kapcsolatosab. Várjuk a hívását a 06 1 435 9959-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu
Hogyan tudom a megrendelésem nyomon követni?
Ha érdeklődni szeretne csomagja hollétéről, kapcsolatba léphet a futárszolgálattal a +36 29 88 67 00 vagy +36 20 890 0660 telefonszámon, vagy kattintson a következő linkre: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match= és írja be a csomagkövetési számát.
Minden ékszerhez jár eredetiséget igazoló kártya?
Minden drágaköves ékszerünk tanúsító kártyával érkezik, amely igazolja a drágakő karátszámát, származási helyét és méretét. Cirkónia kristály és valódi gyöngy ékszerekhez nem lehetséges tanúsító kártyát kérni a hatóságoktól, mert hivatalból csak drága- és féldrága köveket lehet engedélyeztetni.
Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket, készpénzben vagy bankkártyával is lehetséges?
Megrendelését a rendelés leadásakor kifizetheti bankkártyával biztonságosan a SimplePay szolgáltatáson keresztül, vagy választhatja az Utánvétes fizetést is. Ebben az esetben a csomagját csak kézhez vételkor kell kifizetnie. A GLS futároknál van bankkártya terminál is, tehát fizethet bankkártyával vagy akár készpénzzel is a futárnál.
Milyen méretű kő van az ékszerben?
Minden ékszerünk más és más méretű követ tartalmaz. Pontosan feltüntetjük a karátszámot és az ékszer súlyát a termékodalon, ahol fotókat és sok esetben videót is talál az ékszerről. Bővebb információért keresse fel ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben, készséggel álunk rendelkezésére.
Lemondhatom a rendelésemet?
Rendelését indoklás nélkül lemondhatja a 06 1 435 9959-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu. Sokan a lemondás helyett későbbre dőzítik a rendelést, akár 30 napos késleltetést is kérhet.
Szeretném későbbre időzíteni a rendelésemet
Ha csomagjának szállítási dátumát nem időzíteti, akkor a megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül érkezik meg az Ön részére. Ha szeretné időzíteni, válassza ki a dátumot a Kosár oldalon még a szállítási cím megadása előtt, vagy írja be a Megjegyzés rovatba, hogy mikorra kéri. Ha a megrendelés leadása után határoz úgy, hogy csomagját mégis későbbre kéri, kérjük jelezze kollegáinknak a 06 1 435 9959-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu
Emailt kaptam, hogy a csomagom úton van, a GLS-nél mégis azt írják, hogy még nem adták át a csomagot.
Termékeit a megrendelés véglegesítése után azonnal elkzedjük csomagolni, majd átadjuk a GLS futárszolgálatnak, erről email értesítést küldünk a nyomon követési adatokkal. A csomag a GLS rendszerébe csak néhány óra múlva jelenik meg. Ha az email értesítést követő napon sem látja csomagját a GLS nyomkövetési oldalán, vegye fel velünk a kapcsolatot a kérjük vegye fel a kapcsolatot a 06 1 435 9959-es telefonszámon.