Gyöngy:
A királynők drágaköve
Term and Privacy.
Alap tudnivalók a gyöngyről
Features
The best oral care
Színe
Kémiai képlet:
Eredetiség

Keménység és törésmutató
Törésmutató 1,52 - 1,69
A gyöngy fajtái
- Természetes
- Tenyésztett
Fontos évszám: 1916
Színe
Kémiai képlet:
Keménység és törésmutató
Törésmutató 1,52 - 1,69
A gyöngy fajtái
- Természetes
- Tenyésztett
Eredetiség
Fontos évszám: 1916
Term and Privacy.
A gyöngy története

A gyöngy felfedezése

Az ókori megjelenés

Az 1900-as évek
Ajánló
Legyen Öné ez a gyöngy nyaklánc!

Term and Privacy.
Legendák a gyöngyről

A szépséges Afrodité
Nem ritka, hogy a drágakövek legendák formájában jelennek meg a görög mitológiában, elég például az ametisztre gondolni.
Ha Afroditéhez hasonló szépséggel szeretne tündökölni, vagy a férfiak figyelmét szeretné magára vonni, javasoljuk, hogy a gyöngy ne hiányozzon az Ön ékszer kollekciójából sem.

Antonius és Kleopátra
Egyszer fogadást kötöttek, hogy ki tudd fényűzőbb ünnepséget rendezni. Kleopátra a buliján egy gyöngyökkel díszített fülbevalóban jelent meg. Antonius nem találta igazán különlegesnek a rendezvényt és kérte a királynét mutassa meg neki a számlát. Kleopátra, hogy biztosan győzelmet arasson, kivette fél pár fülbevalójából a gyöngyöt, feloldotta ecetben és Antoniusra köszönve megitta az italt, ezzel bizonyítva, hogy mennyire pazarló mulatságot rendezett.

A La Peregrina gyöngy
Annyit lehet tudni az ékszerben lévő gyöngyről, hogy Dél-Amerikából származik. Az egyik legenda szerint egy rabszolga találta meg Panama partjainál és a gyöngyért cserébe visszanyerte szabadságát.
Annyi biztos, hogy a 16. századtól a Spanyol királyi kincstár ékköve lett. Az 1700-as években megjelent a versailles-i udvarban, ahol a spanyol király kalapját díszitette lánya esküvője alkalmából.
Term and Privacy.
A tenyésztett gyöngyök születése
1916
Mikimoto Kokichi a tenyésztett gyöngy "Atyja"

Term and Privacy.
Honnan lehet tudni, hogy valódi a gyöngy?

Gyöngy eredetisége

Vizsgálat megfelelő fénynél

Az ősi módszer: A "harapás"

Tapintással is megkülönböztethetjük
Vásároljon megbízható ékszerüzletben! A neves ékszerboltokban a gyártó garanciát vállal az ékszerek eredetiségére. Az Ékszer Akció ékszer webshop ilyen megbízható üzlet.

Gaura Pearls világmárka

A természet csodás ajándéka

Érték és hagyomány

Kizárólag nálunk

A nőiesség jelképe
Gyöngy: A királynők dárgaköve
Minden hölgy megérdemli, hogy királynőnek érezze magát! Egy elegáns gyöngy karkötő, nyaklánc, vagy fülbevaló segít ebben. Ne gondolkodjon, önnek is Jár egy valódi gyöngy ékszer!
100% elégedettségi garancia
Gyakori kérdések
Hogyan tudok rendelni?
Weboldalunkon leadhatja a rendelését, amelyet azonnal feldolgozunk. Tegye a kosarába a kiválasztott termékeket, majd a szállítási cím megadása után véglegesítse a rendelést. A rendelésről visszaigazoló emailt vagy sms-t fog kapni. Ha nem kapott ilyen visszaigazolást, akkor a rendelése nincs véglegesítve, kérjük vegye fel a kapcsolatot a kollegáinkkal a 06 1 435 9959-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu
Hogyan tudom kicserélni az ékszert, méretprobléma miatt?
A csomag kézhezvételét követő 30 napig kérheti az ékszer cseréjét méretprobléma miatt, vagy ha meggondolta magát. Higiéniai okokból csak olyan ékszert tudunk kicserélni, amelyet még nem hordott (a gyűrű esetében a felpróbálás nem minősül viselésnek). Küldje vissza részünkre, a visszaküldő nyomtatványon jelölje meg a visszaküldés okát (nem megfelelő méret), a megjegyzéshez pedig írja le, milyen méretet szeretne. Ingyenesen kicseréljük és GLS futárszolgálattal kiküldjük a csere ékszert díjmentesen.
Rendelhetek telefonon is?
Rendelését telefonon is leadhatja. Kollegáink szívesen segítenek méretet és ékszert választani, információval szolgálnak parfüm illatokkal és egyéb termékekkel kapcsolatosab. Várjuk a hívását a 06 1 435 9959-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu
Hogyan tudom a megrendelésem nyomon követni?
Ha érdeklődni szeretne csomagja hollétéről, kapcsolatba léphet a futárszolgálattal a +36 29 88 67 00 vagy +36 20 890 0660 telefonszámon, vagy kattintson a következő linkre: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match= és írja be a csomagkövetési számát.
Minden ékszerhez jár eredetiséget igazoló kártya?
Minden drágaköves ékszerünk tanúsító kártyával érkezik, amely igazolja a drágakő karátszámát, származási helyét és méretét. Cirkónia kristály és valódi gyöngy ékszerekhez nem lehetséges tanúsító kártyát kérni a hatóságoktól, mert hivatalból csak drága- és féldrága köveket lehet engedélyeztetni.
Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket, készpénzben vagy bankkártyával is lehetséges?
Megrendelését a rendelés leadásakor kifizetheti bankkártyával biztonságosan a SimplePay szolgáltatáson keresztül, vagy választhatja az Utánvétes fizetést is. Ebben az esetben a csomagját csak kézhez vételkor kell kifizetnie. A GLS futároknál van bankkártya terminál is, tehát fizethet bankkártyával vagy akár készpénzzel is a futárnál.
Milyen méretű kő van az ékszerben?
Minden ékszerünk más és más méretű követ tartalmaz. Pontosan feltüntetjük a karátszámot és az ékszer súlyát a termékodalon, ahol fotókat és sok esetben videót is talál az ékszerről. Bővebb információért keresse fel ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben, készséggel álunk rendelkezésére.
Lemondhatom a rendelésemet?
Rendelését indoklás nélkül lemondhatja a 06 1 435 9959-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu. Sokan a lemondás helyett későbbre időzítik a rendelést, akár 30 napos késleltetést is kérhet.
Szeretném későbbre időzíteni a rendelésemet
Ha csomagjának szállítási dátumát nem időzíteti, akkor a megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül érkezik meg az Ön részére. Ha szeretné időzíteni, válassza ki a dátumot a Kosár oldalon még a szállítási cím megadása előtt, vagy írja be a Megjegyzés rovatba, hogy mikorra kéri. Ha a megrendelés leadása után határoz úgy, hogy csomagját mégis későbbre kéri, kérjük jelezze kollegáinknak a 06 1 435 9959-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu
Emailt kaptam, hogy a csomagom úton van, a GLS-nél mégis azt írják, hogy még nem adták át a csomagot.
Termékeit a megrendelés véglegesítése után azonnal elkzedjük csomagolni, majd átadjuk a GLS futárszolgálatnak, erről email értesítést küldünk a nyomon követési adatokkal. A csomag a GLS rendszerébe csak néhány óra múlva jelenik meg. Ha az email értesítést követő napon sem látja csomagját a GLS nyomkövetési oldalán, vegye fel velünk a kapcsolatot a kérjük vegye fel a kapcsolatot a 06 1 435 9959-es telefonszámon.