Ásványok színek szerint:
az Ékszer Akció kedvenc drágakövei
A fehér drágakövek: Gyöngy és kvarc
A fehér drágakövek: Gyöngy és kvarc

Fehér kvarc
A kristályosodott kvarcváltozatok közé tartozik a hegyikristály, az ametiszt, a füstkvarc, a citrin, a rózsakvarc, a zárványos kvarcok (kvarcmacskaszem, sólyomszem, tigrisszem, aranyos kvarc, rutilkvarc). A vaskos kvarcok vagy rostos vagy szemcsés szerkezetűek. Rostosak: a kalcedon, a karneol, a krizopráz, a heliotrop, az achátok. Szemcsések a szarukő, a jáspis. Kvarckőzet az aventurin.

Fehér gyöngy
A két legfontosabb árat is befolyásoló tényező a gyöngy előfordulási helye (tengeri vagy édesvízi) és a keletkezése (természetes vagy mesterséges).
Term and Privacy.
A sárga drágakövek: Citrin és citrom topáz

Citrin
A legtöbb citrin a brazíliai Goyaz és Minas Gerais államokból származik.

Citrom topáz
Term and Privacy.
Term and Privacy.
A narancs drágakövek: Padparadscha és az Oregoni narancs napkő

Padparadscha
Eugénia brit koronahercegnő gyűrűjén egy nagy, rózsaszínű ovális szabású padparadscha zafír található, amelyet gyémánt glória vesz körül. Arra a kérdésre, hogy miért éppen ezt a gyűrűt választotta Jack Brooksbank, elbűvölően csak ezt felelte: "Azért, mert „megváltozik a színe, amikor bizonyos fények érik, akárcsak Eugéniáé”.
Az egyik legritkább drágakő a világon!

Karneol
Az egyiptomi sírokban is találtak karneolt, hiedelmük szerint azért kellett, hogy segítsen a léleknek a továbblépésben.
Term and Privacy.
A piros drágakövek: Rubin és a gránát

Rubin
Pirosas vörös színe sugározza a szenvedélyt.

Gránát
Term and Privacy.
+1 exkluzív szín: Flamingó rózsaszín topáz
The best benefits
Benefits for our customers

Színe
Eredete
Term and Privacy.
A zöld drágakövek: Smaragd és a Peridot

Smaragd

Peridot
Term and Privacy.
A lila drágakövek: Ametiszt és a tanzanit

Ametiszt

Tanzanit
A felfedezést Tanzániából Manuel De Souza-nak köszönhetjük.
Term and Privacy.
A kék drágakövek: Zafír és a misztikus kék topáz

Misztikus kék topáz
A középkor folyamán Európában egykor azt hitték, hogy a Topáz képes megvédeni a varázslatok ád átkok ellen.
Ásványok színek szerint: az
Ékszerakció kedvenc drágakövei
100% elégedettségi garancia
Gyakori kérdések
Hogyan tudok rendelni?
Weboldalunkon leadhatja a rendelését, amelyet azonnal feldolgozunk. Tegye a kosarába a kiválasztott termékeket, majd a szállítási cím megadása után véglegesítse a rendelést. A rendelésről visszaigazoló emailt vagy sms-t fog kapni. Ha nem kapott ilyen visszaigazolást, akkor a rendelése nincs véglegesítve, kérjük vegye fel a kapcsolatot a kollegáinkkal a 06 1 435 9959-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu
Hogyan tudom kicserélni az ékszert, méretprobléma miatt?
A csomag kézhezvételét követő 30 napig kérheti az ékszer cseréjét méretprobléma miatt, vagy ha meggondolta magát. Higiéniai okokból csak olyan ékszert tudunk kicserélni, amelyet még ne hordott (a gyűrű esetében a felpróbálás nem minősül viselésnek). Küldje vissza részünkre, a visszaküldő nyomtatványon jelölje meg a visszaküldés okát (nem megfelelő méret), a megjegyzéshez pedig írja le, milyen méretet szeretne. Ingyenesen kicseréljük és GLS futárszolgálattal kiküldjük a csere ékszert díjmentesen.
Rendelhetek telefonon is?
Rendelését telefonon is leadhatja. Kollegáink szívesen segítenek méretet és ékszert választani, információval szolgálnak parfüm illatokkal és egyéb termékekkel kapcsolatosab. Várjuk a hívását a 06 1 435 9959-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu
Hogyan tudom a megrendelésem nyomon követni?
Ha érdeklődni szeretne csomagja hollétéről, kapcsolatba léphet a futárszolgálattal a +36 29 88 67 00 vagy +36 20 890 0660 telefonszámon, vagy kattintson a következő linkre: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match= és írja be a csomagkövetési számát.
Minden ékszerhez jár eredetiséget igazoló kártya?
Minden drágaköves ékszerünk tanúsító kártyával érkezik, amely igazolja a drágakő karátszámát, származási helyét és méretét. Cirkónia kristály és valódi gyöngy ékszerekhez nem lehetséges tanúsító kártyát kérni a hatóságoktól, mert hivatalból csak drága- és féldrága köveket lehet engedélyeztetni.
Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket, készpénzben vagy bankkártyával is lehetséges?
Megrendelését a rendelés leadásakor kifizetheti bankkártyával biztonságosan a SimplePay szolgáltatáson keresztül, vagy választhatja az Utánvétes fizetést is. Ebben az esetben a csomagját csak kézhez vételkor kell kifizetnie. A GLS futároknál van bankkártya terminál is, tehát fizethet bankkártyával vagy akár készpénzzel is a futárnál.
Milyen méretű kő van az ékszerben?
Minden ékszerünk más és más méretű követ tartalmaz. Pontosan feltüntetjük a karátszámot és az ékszer súlyát a termékodalon, ahol fotókat és sok esetben videót is talál az ékszerről. Bővebb információért keresse fel ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben, készséggel álunk rendelkezésére.
Lemondhatom a rendelésemet?
Rendelését indoklás nélkül lemondhatja a 06 1 435 9959-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu. Sokan a lemondás helyett későbbre dőzítik a rendelést, akár 30 napos késleltetést is kérhet.
Szeretném későbbre időzíteni a rendelésemet
Ha csomagjának szállítási dátumát nem időzíteti, akkor a megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül érkezik meg az Ön részére. Ha szeretné időzíteni, válassza ki a dátumot a Kosár oldalon még a szállítási cím megadása előtt, vagy írja be a Megjegyzés rovatba, hogy mikorra kéri. Ha a megrendelés leadása után határoz úgy, hogy csomagját mégis későbbre kéri, kérjük jelezze kollegáinknak a 06 1 435 9959-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu
Emailt kaptam, hogy a csomagom úton van, a GLS-nél mégis azt írják, hogy még nem adták át a csomagot.
Termékeit a megrendelés véglegesítése után azonnal elkzedjük csomagolni, majd átadjuk a GLS futárszolgálatnak, erről email értesítést küldünk a nyomon követési adatokkal. A csomag a GLS rendszerébe csak néhány óra múlva jelenik meg. Ha az email értesítést követő napon sem látja csomagját a GLS nyomkövetési oldalán, vegye fel velünk a kapcsolatot a kérjük vegye fel a kapcsolatot a 06 1 435 9959-es telefonszámon.