Az ametisz csodálatos hatásai
Szerencsekő

Az ametiszt hatása a lélekre
Az ametiszt lila színét vastartalma adja, halványlilától (Rose de France) egészen sötét bíborig (Artigaszi) terjedő árnyalatokban pompázik. Zöld színben is előfordul (prasiolit / zöld ametiszt).
Szakértők szerint az ametiszt elősegíti a spirituális fejlődésünket, segít az intuíciók tiszta meglátásában.
Véd a negatív energiák ellen, és tisztítja az auránkat.
A lila ametisztet használják a spirituális védelem és tisztaság megteremtéséhez, a rossz szokások megfékezésére és szenvedélybetegségek csillapítására is, mert emeli a fizikai környezet rezgését.*

Az ametiszt hatása a testre
A népi hiedelem szerint ha egy tiszta világos ametisztet a párnánk alá helyezünk, nyugodtan és mélyen fogunk aludni.
Vértisztító hatást is tulajdonítanak neki, úgy tartják, hogy jótékony hatása lehet az érrendszerre. Az ametiszt stresszoldó kő, mely kiegyensúlyozottá teheti viselőjét.
Sokan azt tapasztalják, hogy általános fájdalomcsillapító hatása is van, és jól alkalmazható migrénes fejfájás ellen is.
Hatékonyan oldja a stresszt, és kiegyensúlyozottá teszi viselőjét.*

Az ametiszt története
Neve a görög ’amethustos’ szóból ered, melynek jelentése ’nem részeg’. Azt mondják a kő viselője könnyebben ellenáll az alkohol és más szenvedélyek csábításának. A görög mitológia szerint Dionysos, a mámor istene megharagudott az emberekre, és vad tigriseket teremtett.

Ametiszt szerencsekő
Az ametiszt harmóniát és egyensúlyt hozhat a legnehezebb élethelyzetekben is. Ha Önt gyakran éri balszerencse, itt az ideje, hogy beszerezzen bármilyen nyers vagy csiszolt ametiszt szerencsekövet! A lila és a sötétebb árnyalatokat tartják erőteljesebb hatásúnak. Szerepet játszhat abban, hogy nagyobb vagyonra tegyen szert, megfordíthatja az események menetét, és segítheti egy szerencsésebb időszak eljövetelét. Ha problémái vannak a munkahelyén, vagy az iskolában, ametiszt viselése tanulás vagy vizsga közben is segíthet, mert felerősíti a bennünk lévő mélyen gyökerező ősi tudást és problémamegoldó-képességet.*
*A megjelölt állításokat egyes történelmi és népi hiedelemből eredő spirituális források alapján tesszük közzé, azok nem tekinthetőek egészségre vonatkozó állításnak.
100% elégedettségi garancia
Gyakori kérdések
Hogyan tudok rendelni?
Weboldalunkon leadhatja a rendelését, amelyet azonnal feldolgozunk. Tegye a kosarába a kiválasztott termékeket, majd a szállítási cím megadása után véglegesítse a rendelést. A rendelésről visszaigazoló emailt vagy sms-t fog kapni. Ha nem kapott ilyen visszaigazolást, akkor a rendelése nincs véglegesítve, kérjük vegye fel a kapcsolatot a kollegáinkkal a 06 1 435 9959-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu
Hogyan tudom kicserélni az ékszert, méretprobléma miatt?
A csomag kézhezvételét követő 30 napig kérheti az ékszer cseréjét méretprobléma miatt, vagy ha meggondolta magát. Higiéniai okokból csak olyan ékszert tudunk kicserélni, amelyet még nem hordott (a gyűrű esetében a felpróbálás nem minősül viselésnek). Küldje vissza részünkre, a visszaküldő nyomtatványon jelölje meg a visszaküldés okát (nem megfelelő méret), a megjegyzéshez pedig írja le, milyen méretet szeretne. Ingyenesen kicseréljük és GLS futárszolgálattal kiküldjük a csere ékszert díjmentesen.
Rendelhetek telefonon is?
Rendelését telefonon is leadhatja. Kollegáink szívesen segítenek méretet és ékszert választani, információval szolgálnak parfüm illatokkal és egyéb termékekkel kapcsolatosab. Várjuk a hívását a 06 1 435 9959-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu
Hogyan tudom a megrendelésem nyomon követni?
Ha érdeklődni szeretne csomagja hollétéről, kapcsolatba léphet a futárszolgálattal a +36 29 88 67 00 vagy +36 20 890 0660 telefonszámon, vagy kattintson a következő linkre: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match= és írja be a csomagkövetési számát.
Minden ékszerhez jár eredetiséget igazoló kártya?
Minden drágaköves ékszerünk tanúsító kártyával érkezik, amely igazolja a drágakő karátszámát, származási helyét és méretét. Cirkónia kristály és valódi gyöngy ékszerekhez nem lehetséges tanúsító kártyát kérni a hatóságoktól, mert hivatalból csak drága- és féldrága köveket lehet engedélyeztetni.
Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket, készpénzben vagy bankkártyával is lehetséges?
Megrendelését a rendelés leadásakor kifizetheti bankkártyával biztonságosan a SimplePay szolgáltatáson keresztül, vagy választhatja az Utánvétes fizetést is. Ebben az esetben a csomagját csak kézhez vételkor kell kifizetnie. A GLS futároknál van bankkártya terminál is, tehát fizethet bankkártyával vagy akár készpénzzel is a futárnál.
Milyen méretű kő van az ékszerben?
Minden ékszerünk más és más méretű követ tartalmaz. Pontosan feltüntetjük a karátszámot és az ékszer súlyát a termékodalon, ahol fotókat és sok esetben videót is talál az ékszerről. Bővebb információért keresse fel ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben, készséggel álunk rendelkezésére.
Lemondhatom a rendelésemet?
Rendelését indoklás nélkül lemondhatja a 06 1 435 9959-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu. Sokan a lemondás helyett későbbre időzítik a rendelést, akár 30 napos késleltetést is kérhet.
Szeretném későbbre időzíteni a rendelésemet
Ha csomagjának szállítási dátumát nem időzíteti, akkor a megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül érkezik meg az Ön részére. Ha szeretné időzíteni, válassza ki a dátumot a Kosár oldalon még a szállítási cím megadása előtt, vagy írja be a Megjegyzés rovatba, hogy mikorra kéri. Ha a megrendelés leadása után határoz úgy, hogy csomagját mégis későbbre kéri, kérjük jelezze kollegáinknak a 06 1 435 9959-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu
Emailt kaptam, hogy a csomagom úton van, a GLS-nél mégis azt írják, hogy még nem adták át a csomagot.
Termékeit a megrendelés véglegesítése után azonnal elkzedjük csomagolni, majd átadjuk a GLS futárszolgálatnak, erről email értesítést küldünk a nyomon követési adatokkal. A csomag a GLS rendszerébe csak néhány óra múlva jelenik meg. Ha az email értesítést követő napon sem látja csomagját a GLS nyomkövetési oldalán, vegye fel velünk a kapcsolatot a kérjük vegye fel a kapcsolatot a 06 1 435 9959-es telefonszámon.