Minden, ami ÉKSZER

Legújabb hírek, érdekességek az Ékszerek Világából

Biztos sokszor előfordult már mindenkivel, hogy igazán nem tudta eldönteni, mit is szeretne magának a karácsonyfa alá. Ilyenkor van az, hogy a fa a...

A világon mindenki szeretné, hogy minél több szerencse érje az életben. A modern időkben az élet véget egy nem érő küzdelemmé vált és néha úgy tűnh...

Lassan hozzászokunk a hideghez és ahhoz, hogy tetőtől talpig nagykabát, sál,kesztyű, csizma és kalap, vagy sapka fed minket. Hogy viseljük így azék...

Gyakori kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Weboldalunkon leadhatja a rendelését, amelyet azonnal feldolgozunk. Tegye a kosarába a kiválasztott termékeket, majd a szállítási cím megadása után véglegesítse a rendelést. A rendelésről visszaigazoló emailt vagy sms-t fog kapni. Ha nem kapott ilyen visszaigazolást, akkor a rendelése nincs véglegesítve, kérjük vegye fel a kapcsolatot a kollegáinkkal a 06 1 435 99 59-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu

Hogyan tudom kicserélni az ékszert, méretprobléma miatt?

A csomag kézhezvételét követő 30 napig kérheti az ékszer cseréjét méretprobléma miatt, vagy ha meggondolta magát. Higiéniai okokból csak olyan ékszert tudunk kicserélni, amelyet még ne hordott (a gyűrű esetében a felpróbálás nem minősül viselésnek). Küldje vissza részünkre, a visszaküldő nyomtatványon jelölje meg a visszaküldés okát (nem megfelelő méret), a megjegyzéshez pedig írja le, milyen méretet szeretne. Ingyenesen kicseréljük és GLS futárszolgálattal kiküldjük a csere ékszert díjmentesen.

Rendelhetek telefonon is?

Rendelését telefonon is leadhatja. Kollegáink szívesen segítenek méretet és ékszert választani, információval szolgálnak parfüm illatokkal és egyéb termékekkel kapcsolatosab. Várjuk a hívását a 06 1 435 99 59-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu

Hogyan tudom a megrendelésem nyomon követni?

Ha érdeklődni szeretne csomagja hollétéről, kapcsolatba léphet a futárszolgálattal a +36 29 88 67 00 vagy +36 20 890 0660 telefonszámon, vagy írja be csomagkövetési számát az XXXXX helyére, és írja be a böngészőjébe ezt a weboldal címet: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match=XXXXXXXXX.

Minden ékszerhez jár eredetiséget igazoló kártya?

Minden drágaköves ékszerünk tanúsító kártyával érkezik, amely igazolja a drágakő karátszámát, származási helyét és méretét. Cirkónia kristály és valódi gyöngy ékszerekhez nem lehetséges tanúsító kártyát kérni a hatóságoktól, mert hivtalból csak drága- és féldrága köveket lehet engedélyeztetni.

Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket, készpénzben vagy bankkártyával is lehetséges?

Megrendelését a rendelés leadásakor kifizetheti bankkártyával biztonságosan a SimplePay szolgáltatáson keresztül, vagy választhatja az Utánvétes fizetést is. Ebben az esetben a csomagját csak kézhez vételkor kell kifizetnie. A GLS futároknál van bankkártya terminális, tehát fizethet bankkártyával vagy akár készpénzzel is a futárnál.

Milyen méretű kő van az ékszerben?

Minden ékszerünk más és más méretű követ tartalmaz. Pontosan feltüntetjük a karátszámot és az ékszer súlyát a termékodalon, ahol fotókat és sok esetben videót is talál az ékszerről. Bővebb információért keresse fel ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben, készséggel álunk rendelkezésére.

Lemondhatom a rendelésemet?

Rendelését indoklás nélkül lemondhatja a 06 1 435 99 59-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu. Sokan a lemondás helyett későbbre dőzítik a rendelést, akár 30 napos késleltetést is kérhet.

Szeretném későbbre időzíteni a rendelésemet

Ha csomagjának szállítási dátumát nem időzíteti, akkor a megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül érkezik meg az Ön részére. Ha szeretné időzíteni, válassza ki a dátumot a Kosár oldalon még a szállítási cím megadása előtt, vagy írja be a Megjegyzés rovatba, hogy mikorra kéri. Ha a megrendelés leadása után határoz úgy, hogy csomagját mégis későbbre kéri, kérjük jelezze kollegáinknak a 06 1 435 99 59-es telefonszámon hétköznap 09.00-18.00 óra között vagy írjon nekünk az alábbi email címre: ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu

Emailt kaptam, hogy a csomagom úton van, a GLS-nél mégis azt írják, hogy még nem adták át a csomagot.

Termékeit a megrendelés véglegesítése után azonnal elkzedjük csomagolni, majd átadjuk a GLS futárszolgálatnak, erről email értesítést küldünk a nyomon követési adatokkal. A csomag a GLS rendszerébe csak néhány óra múlva jelenik meg. Ha az email értesítést követő napon sem látja csomagját a GLS nyomkövetési oldalán, vegye fel velünk a kapcsolatot a kérjük vegye fel a kapcsolatot a 06 1 435 99 59-es telefonszámon.

WITCHER 3
KIEGÉSZÍTŐK

100% KASMÍR SÁLAK

Kiváló minőségű valódi kecske kasmír sálak és kiegészítők, selyem sálak széles választéka
hatalmas - 60-70% kedvezménnyel!

BATTLEFIELD 1
ARAB PARFÜMÖK

PARFÜMÖK

48 órán át tartós, ellenállhatatlan illatok.  100 ml eau de perfume női és férfi illatok -70% kedvezménnyel!

ASSASSIN’S CREED
LUXUS ÉKSZEREK

EZÜST ÉS ARANY

Többszáz drágaköves ékszer! Tanúsítvány minden drágakőhöz 🤲🏼 Biztonságos utánvétes szállítás 2 munkanapon belül.

IGAZI GYÖNGY
GAURA PEARLS KOLLEKCIÓ

IGAZI GYÖNGY

Letisztult elegancia, tökéletes minőség. Természetes gyöngy ékszerek a nőiessége, szépsége, és bája kihangsúlyozására!